OVER ONS

De Pijnstichting wordt op dit moment bestuurd door de voorzitter. Er zijn twee vacatures: Dat zijn: Penningmeester en Secretaris. Kandidaten worden dringend gevraagd zich te melden
PH(Henk)E van der Veen, voorzitter
B(Bart)J Hoetink, secretaris is per 21 maart 2022 uit het bestuur getreden. Heeft nu onbetaalde functie van toezichthouder/adviseur
P(Pieter)C Plaatsman, penningmeester is per 5 maart 2022 uit het bestuur getreden. Heeft nu onbetaalde functie van toezichthouder/adviseur
J.W. van der Kamp, onbetaalde toezichthouder/adviseur

De bestuursleden ontvangen geen vergoeding voor hun werkzaamheden. Ook de toezichthouders/adviseurs ontvangen geen vergoeding. Wel staat er in de statuten:
“De bestuurders ontvangen geen beloning voor hun werkzaamheden.
Zij hebben wel recht op vergoeding van de door hen in de uitoefening van hun functie gemaakte onkosten alsmede mogen zij een niet bovenmatig vacatiegeld ontvangen.” Het bedrag van bovenmatig is in regelgeving vastgelegd.
Het bestuur vindt dit het beste passen bij een ideële vrijwilligersorganisatie, die op non-commerciële wijze actief zal zijn.
De bestuursleden hebben een medische, onderwijskundige en commerciële achtergrond. Twee van hen kennen het chronisch-pijn probleem ook als ervaringsdeskundige.
Uitbreiding van het bestuur is gewenst. Het voortbestaan van de stichting wordt nu ernstig bedreigd.
email: psn@pijnstichting-nederland.nl

Adres:
Onyx 13
1703 CD Heerhugowaard

Bezoek:
Alleen na afspraak via email:

Contact & pijnstichting-Nederland.nl

(vervang in het emailadres: & door @)

Published on Vrijdag, Februari 28 2020 door lmmoeu