Privacybeleid

PRIVACYBELEID

Welke persoonlijke gegevens verzamelen we en wat doen we er mee?
In principe heeft de Pijnstichting Nederland géén belang bij gegevens van bezoekers.

Er worden geen gegevens, die om welke reden dan ook toch in ons bezit komen met derden gedeeld, noch bewaard.

Natuurlijk laten bezoekers in de vorm van reacties gegevens achter. Alleen als die gegevens bedoeld zijn als spam of kwaadaardig gedrag kunnen de ip-adressen (verder geanonimiseerd) worden doorgezonden naar een organisatie, die van bestrijding hiervan haar core business heeft gemaakt.

De informatie van de email en contactformulieren wordt direct na lezing vernietigd, tenzij er een persoonlijke reactie naar de zender is vereist.

Uiteraard worden van zakelijke transacties wel de wettelijk vereiste gegevens bewaard volgens de wettelijke termijnen die daarvoor bestaan. Die worden alleen met de daartoe bevoegde instanties op hun verzoek gedeeld. Omdat de website louter informatief is, zullen dat geen gegevens van bezoekers kunnen zijn.

Afbeeldingen gebruik

Mochten er op de site afbeeldingen voorkomen, bijvoorbeeld bij een verslag van een door de Pijnstichting Nederland gefinancierd onderzoek, dan mogen die gedownload worden en voor niet commerciële doeleinden worden gebruikt onder vermelding van de bron.

Het auteursrecht blijft bij de Pijnstichting Nederland.

Published on Dinsdag, Maart 3 2020 door lmmoeu